piątek, 5 października 2012

description of the project


Projekt: Ozdoby z papieru na cztery pory roku. Uczniowie: poznają różne techniki plastyczne; poznają świat barw, faktury i kształtów oraz tworzą własne dzieła. Budowanie u dzieci pewności siebie poprzez kontakt z rówieśnikami z innych krajów.  
Project: Paper ornaments for four seasons. Pupils /students/: learn various art techniques, learn about the world of colors, textures and shapes, and create their own works.  
Progetto: Ornamenti di carta per quattro stagioni. Gli studenti: imparare tecniche artistiche diverse, conoscere il mondo di colori, texture e forme, e creare il proprio lavoro.
  • Przedmioty: geografia, historia, informatyka/ICT, język i literatura, języki obce, muzyka, nauki przyrodnicze, przedmiot interdyscyplinarny, przedmioty przedszkolne, przedmioty w szkole podstawowej, sztuka, wiedza o społeczeństwie/socjologia
  • Języki: EN - IT - PL
  • Wiek ucznia : 5 - 11
  • Proponowane narzędzia : Dziennik projektu, e-mail, Forum, Inne programy (Powerpoint, wideo, zdjęcia i obrazy), MP3, Publikowanie stron www, TwinSpace
  • Cele: uczeń: - jest kreatywny - odkrywa przyjemność tworzenia - jest autorem oryginalnych prac - przejawia potrzebę tworzenia - posiada zdolności wymyślania i tworzenia czegoś nowego, oryginalnego - stosuje różne techniki plastyczne - posługuje się kształtem, kolorem, fakturą w twórczych zabawach - posiada wiarę we własne siły - wykazuje się sprawnością manualną - cieszy się z uzyskanego efektu. Objectives: - pupils /student/: - is creative - discovers the pleasure of creating - is the author of the original work - demonstrated the need for - has the ability to invent and create something new, original - uses a variety of artistic techniques - use the shape, color and texture in creative games - have faith in your own abilities - has the manual dexterity - pleased with the resulting effect. Obiettivi: - studenti: - È creativa - Scopre il piacere di creare - E 'l'autore dell'opera originale - Dimostrato la necessità di - Ha la capacità di inventare e creare qualcosa di nuovo, originale - Utilizza una varietà di tecniche artistiche - Utilizzare la forma, il colore e texture in giochi creativi - Abbi fede nelle tue capacità - Ha la manualità - Piacere con il conseguente effetto
  • Postęp działań: - Zorganizujemy TwinSpace – utworzymy potrzebne foldery. - Poszukamy jeszcze nowych członków projektu. - Przygotujemy słownik podstawowych pojęć – "plastyka" - w języku polskim, włoskim i angielskim. - Poznajmy się: prezentujemy szkoły, miasto, kraj. - Zamieścimy dzieła, prace uczniów. - Podsumujemy projekt. - TwinSpace organize - create the necessary folders. - Look for more new members of the project. - Prepare a glossary of basic terms - an artist - in Polish, Italian and English. - Get to know are: to present the school, city, and country. - Publish the work, the work of the pupils /students/. - Summarize the project. - TwinSpace organizzare - creare le cartelle necessarie. - Cercare più nuovi membri del progetto. - Preparare un glossario dei termini di base - un artista - in polacco, italiano e inglese. - Venite a conoscere sono: presentare la scuola, la città e il paese. - Pubblicare il lavoro, il lavoro degli studenti. - Riassumere il progetto.
  • Oczekiwane rezultaty: see aims above ; children's work; collected materials - TwinSpace, Twinblog; common blog - the results of our work; vedi obiettivi di cui sopra; collezionati materiali TwinSpace Twinblog, blog comune - il nostro lavoro; prace dzieci; zgromadzone materiały na TwinSpace, Twinblogu, wspólny blog - efekty naszej pracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz